Monday, September 8, 2008

salam ramadhan..

alahai...lamanya tak cerita ape2 kat sini..and since my last, banyak sangat perkara yang jadi..ada yang baik, buruk, sedih and gembira..all in one! yang menjadi halangan utama untuk ak is, kompitr ak masuk hospital..lama plak tu...and my nephew's is dia asyik tak de je kat rumah...jadi, agak susah untuk aku melayari internet...but, not anymore..

sedar tak sedar, almost sebulan kan? bak kata azam: "orang ada blog, ko nak ada blog..tapi ko malas nak update..nak menulis ni kena konsisten..kalau tak, sama jugak la.."..he sounds mad to me as he was my cikgu yang susah payah mengajar me about blogging ni semua...haha..sorry azam, its not aka tak nak tapi masa dan keadaan ak tak de...tapi, as orany yang mengajar dan menurunkan ilmu, i should give respect l...and azam pun sabar je melayang kerenah ak....

aku ada banyak untuk diceritakan tapi tak tau mana satu yang nak start..macam kelam kelibut je and all of those stories mixed up! tapi satu yang aku nak cerita is pasal ramadhan kali ni...lain and penuh bermakna..aku rasa macam hidup aku kembali seperti dulu, mungkin tak semuanya tapi at least ada yang kembali...sebelum ni, aku ada terbaca tilikan zodiak in a magazine(i cant remember which one...) which saying that aku akan jumpa/berhubung kembali dengan seseorang from my past..and, it was happened..dan sedang berlaku jugak...someone very close to me dulu....well, i'm not hoping for anything but i do believe that something happen for a reason...kan? jadi mungkin ada hikmahnya.....aku sendiri antara percaya tidak dengan zodiak ni tapi, kadang2 ada jugak yang mengena tapi apa pun, Allah swt itu Maha Mengetahui...

hidup kita ni tak semuanya indah, and happy kan? itu yang aku sedar selepas apa yang dia buat dulu..since then aku tau yang langit tak selalunya cerah and hidup ini ada pasang surutnya...untuk kak linda, takziah..i hope this is never too late..tapi, ape pun i'm here beside u..mungkin tak banyak yang saya tolong akak tapi i do really care about u..and saya sedar yang saya pun tak selalu jumpa akak tapi, trust me, my life now is really thumbling down(u know what i mean kak...huhu...) but, i wish that i can be with u all the time...tapi saya tak boleh...ape pon, all i wanted is u to be back there at Kaseh..its not that i'm bored jaga kedai for u, but its just so boring to accept the fact that u're not there..huhu...and i cant wait for u to come and join palz mara..yey!

ini je la yang mampu aku bercerita..tapi macam banyak lagi je yang tak keluar dari beban kepala ni, tapi mungkin next time la kot ek? huhu...

xoxo

0 comments: