Saturday, January 24, 2009

sawit corner

today, me and alliea(as always..) went to here: SAWIT CORNER at MASJID TANAH..

i read about it in SAJI yesterday and its article caught my eye..i ajak(more to paksa..) aliea pegi tengok and try makan kat situ lah...so, here we go..(sengaja time kat wedding tu tak makan banyak sebab macam nak g makan kat situ jugak...huhu..) so here we were...........................

we ordered: bakso, nasi lemak ayam goreng and air bandung...ooppss, lupa! kami oder juga karipap jeen(RM3.00)..(takde lam gambar sebab dah makan..)bakso - RM3.00

nasi lemak ayam goreng - RM4.50

air bandung - RM1.00(each)

sedap ke?
alliea cakap: nasik lemak mak aku lagi sedap aku rasa..

aku harus bersetuju! service pun macam lambat je....tapi mungkin sebab agak ramai orang(tak de crowd tapi agak penuh juga..) and mereka kekurangan staff(sebab mereka ada iklan kan pembantu lelaki dan wanita diperlukan..)...

1 je part yang i suka pasal tempat ni, dia buat kat dalam ladang kelapa sawit..so, tempat makan tu dikelilingi oleh pepokok kelapa sawit..sangat nyaman and best..teringat zaman kecik2 dulu...huhu...(aku anak ladang...mungkin boleh mintak tolong pacat gubahkan lagu bertajuk "aku anak ladang"...bolehkah pacat?)

p/s: not really the best place to eat but okay la...jauh, lepas ni mungkin kena fikir 77 kali untuk pergi lagi...(>.<)



8 comments:

paCat said...

Boleh2 !!



Utk cikyu, ape sajeeee akn ku lakukan...hahahaha..!!




*wink*wink*

Asmadiana Alias said...

yey!
(tak lama lagi pacat akan berubah...tunggulah wahai kawan2 sekelian..perubahan pacat terhadap kita semua....)

*sob *sob
(aku menci naek pangkat!)

buttercup said...

So I guess u belanja me somewhr else ha? Haha... LOL

Asmadiana Alias said...

mama, tau takpe! lemme check ya...huhu...

nAndOsDorChArD said...

waa...cikyu...xmau register jadi duta jalan2 cari makan ke?? hehe....

tgk kamu ade gaye jerk...

Asmadiana Alias said...

nandos oh nandos...diriku juga terasa sedemikian rupa..bukan duta lah, sebab kalau duta ku harus memiliki 'berat badan' ideal...ahaha...(>.<)

paCat said...

si ana ni kuat mkan ~ abes sume roti kt kedai die, dia da abeskan..aku nk beli pn xpt ~ aih !!!

Asmadiana Alias said...

pacat, no i am not! sebetulnya sudah terlalu lama diriku menahan lapar kerana berdiet...huhu...