Monday, November 23, 2009

i am so sorry

Di mana nak bermula?

Thinking........................




Ok, bermula di sini...


Aku kuat. Sebab itu Allah SWT, menguji aku dengan 1001 ujian. Aku tabah. Sebab itu aku masih berada di sini meneruskan 1 chapter kehidupan yang panjang. At this point, aku merasakan aku perlu menamatkan sesuatu tentang hidup tetapi aku tiada tempat untuk berkongsi. Tatkala aku memilih untuk meneruskan sendiri, dia datang. Dan harapan kembali berbunga. Ditengah perjalanan, harapan tidak seperti yang diharapkan. Aku kecewa kerana tiada kesungguhan. Disaat aku memerlukan seseorang untuk keep my spirit alive, dia tiada di situ. Aku ragu dengan janji mahu sampai ke mati.

Oleh itu, aku membuat keputusan untuk teruskan tanpa dia di sisi. Aku memerlukan dia, sangat perlukan dia, tapi dia tiada di waktu aku perlukan dia most. AKu kecewa. LAgi. Janji hanya tinggal janji. SEmakin lama, semakin jauh. Samada dari hati atau dari sisi. Terlalu cepatkah aku? Tapi aku bukan selamanya di sini. kehidupan realiti aku sudah lama bermula. Aku memerlukan dia untuk one life commitment. Bukan sekadar bercinta dan berkasih sekadar ada. Aku perlukan lebih dari itu. Ada yang kata aku terlalu berfikir tentang itu. memang, kerana aku sudah bersedia dengan 1 kehidupn lain. Ini bukan masanya untuk aku bercerita tentang impian dan cita2, ini adalah cerita tentang yang pasti yang mana aku berusaha untuk menjadikan kepastian itu satu realiti yang indah.

Dia. Aku memberi peluang untuk dia. Tapi aku ragu samada dia menghargai peluang itu atau tidak.

Aku menolak untuk membuka cerita lama kerana aku tahu tiada apa yang menanti aku di situ. Aku melakar cerita dengan dia, dengan harapan dan doa. Mahukan 1 kehidupan yang tiada tolok indahnya. Tapi belum pun sampai pertengahan aku merasakan aku tiada dalam kehidupan tersebut. Aku terlalu banyak berfikir. Kerja dan kehidupan yang buat aku jadi macam ni.

Aku perlu bangun untuk meneruskan tanpa dia di sisi. Perlu buang tentang si dia akan sentiasa ada di situ. Perlu bermula tanpa dia disisi. Perlu!

p/s: I am so sorry. I can't wait. I have to go, i really have to go. I didn't mean to leave u behind but, i really have to go. If u want to come with me, please don't bring along the burden u have now. I don't want to be part of your past life. All i want to is, being with u with the life in the front. I don't have time for everything u have done.



bye..

hehe..basicly, ini tentang cinta....

0 comments: