Friday, April 2, 2010

Kesilapan



Mulai dari hari ini, aku perlu berhati-hati memilih kawan. Perlu. She's really not that nice. I know now. If i silent with u after this, please don't ask me why. I made a huge mistake bila membiarkan kau menjadi kawan. Aku patut tidak terikat dengan kebaikan itu. Please go. Away. Now.

Tentang cerita kita, kita berdua tahu kenapa. Aku terima bila aku dikatakan memaksa. Faham. Aku mengaku. Aku tidak membuka cerita tentang kamu sebab aku mahu jaga kamu dikalangan kawan-kawan kamu. Faham maksud ku? Kenapa kamu tidak boleh membuat perkara yang sama kepada aku? Aku memilih untuk berdiam diri kerana aku tahu, bila bercerita,the story will never end. Aku mahu noktah. Aku halalkan, dan aku maafkan apa yang kita pernah lalui bersama. Aku terima perpisahan itu berpunca dari kesilapan aku, apa lagi yang kamu tidak puas hati? Aku terima hukuman dari Dia, apa lagi? Mahu aku bercerita pada dunia yang kamu sebenarnya tidak bersalah langsung? Di sini, aku bercerita. Aku manusia. Bukan malaikat. Aku buat silap. Aku mengaku. AKu terima. Puas hati? Sudahlah. Aku mahu lepaskan kamu pergi. Tolonglah aku. Jangan buat aku datang pada kamu dan meminta apa yang sepatutnya aku dapat. Aku diam dan aku mahu kamu diam.



Ok, ini yang terakhir tentang ini. Aku bahagia pernah memiliki kamu. Mahu mengenang yang indah dengan kamu.



p/s: gambar idzat itu tidak ada kena mengena dengan cerita ini. I love you abang. :)

0 comments: