Tuesday, December 9, 2008

3 stoogies

untuk bertiga macam ni, sangat susah...especially Puan Lela as she have the tanggungjawab with her family...tapi untuk alliea, we finally gathered up together..itu pun tak lama, as her kids mengamuk and nangis2...kesian dia...tak pelah, tunggu dak Lea kawen, siap ko! tak de excuse untuk mengelat and biar aku sorang2 menerima tekanan tersebot...wek!

Lea, u know that i will do anything for you to be happy...and apa yang aku buat untuk ko this time was one of those anything dear..all i wanted is you to be happy....love, dont mind with what others said about you(kuat merajuk!), sebab dengan aku, ko merajuk lah macam mana pon, aku tetap pujuk ko........ko yang ada sense of humor which ak sorg je yang paham kan? haha.....=) i'm not really good in putting my feelings into words, but i do love you very much.....aku doakan yang terbaik untuk ko ngan malik for your future dear.....=)

Lela, cane yer ak kenal ko? entah la..tapi kesengalan dirimu membuat hatiku gumbira mengenalimu...dengan anak2 mu yang tak kenal akan diriku lagi ini, menunjukkan betapa lamanya dirimu tak hang out dengan ku...ah, ku rindu akan kesengalan dirmu! bila nak keluar sama2 ni wei? ko ni.....tak bjang betol! haha....ape pun, having u around make my life turn a bit crazy! mama rocks! and aku doa untuk ko & yazid and anak2 sihat with less fight between you both......

I LOVE YOU BOTH DEARLY.........=)

2 comments:

kaseh said...

Adui tak sangka adinda ku Nana ni ade talent dlm bab2 ni ye!! So bila nak make-up diri sendiri seperti pesanan penaja hari tu?

Asmadiana Alias said...

bilakah? entah ler....untuk diri sendiri ni kena tunggu ada momentum...bila ler momentum saya naj jumpa saya ni...huhu....